สมาชิกเท่านั้นถึงจะมองเห็นเนื้อหาอย่างสมบูรณ์

คุณจำเป็นต้อง เข้าสู่ระบบ เพื่อดาวน์โหลดหรือดูไฟล์แนบนี้ คุณยังไม่มีบัญชีใช่ไหม? สมัครสมาชิก

x
ผู้เข้าชม เนื้อหาถูกซ่อนไว้ คุณจะต้องแสดงความคิดเห็นก่อนจึงจะสามารถมองเห็นเนื้อหาส่วนที่ถูกซ่อนนี้ได้


The aboriginal Max Payne was an addition in third-person ballista gameplay, acceptance the capital appearance to apathetic down time if abstention adversary bullets. Revamped Bullet Time gameplay allotment in Max Payne 2, forth with the accepted absorbing graphics, accurate adventure line, and atomic weaponry. New appearance such as accommodating nonplayer characters and bigger physics advice this awful advancing aftereffect advance aloft the original.

Max can still apathetic down time by "shootdodging," but the a lot of acknowledged players will administer Bullet Time finer to aerate damage. Slow-motion Bullet Time is now a bound ability that the amateur controls completely, and Max's own acceleration grows as he kills added enemies. Although this endure affection seems a bit unrealistic, it does advance to acutely acute firefights, and it allows Max to survive battles with hordes of killers. Controls are analytic and simple to learn, the interface is smart, and loading times are abundant bigger than you'd expect. The nonlinear adventure band of the aftereffect may abash some gamers (especially those alien with the original), but already the cutting begins, aggregate should be bright clear. Mature audiences alone should download the demo, which offers three scenes from the abounding game.



กระทู้ตอบกลับ
โพสต์เก่าขึ้นก่อน

435ดู4ตอบกลับ

gangk 2013-7-26 23:14:18
ขอบคุณมากครับ
@rkom 2013-3-6 12:05:51
ขอบคุณที่นำมาฝากคร๊าฟ
gtothong 2013-3-6 09:18:40
come on waiting for you thank you 2013
Nunaja 2013-3-6 08:34:07
น่าสนุก ขอบคุณนะคร้าบบ
Dew 2013-3-6 06:55:05
thank you
ตั้งกระทู้ใหม่
สำหรับคนที่ขี้เกียจพิมพ์
คุณจำเป็นต้องเข้าสู่ระบบก่อนที่จะตอบกลับ เข้าสู่ระบบ | สมัครสมาชิก

รายละเอียดเครดิต

กระทู้ 639 รายการ